Thursday, April 8, 2010

DEBU TAYAMMUM













MAAF, SET INI SUDAH KEHABISAN STOK. UNTUK MENDAPATKAN PRODUK DEBU TAYAMMUM TERBARU, SILA KLIK DI SINI... 

SUDAHKAH ANDA MEMILIKI SET DEBU TAYAMMUM DI RUMAH?

KEMPEN

1 RUMAH,
1 DEBU TAYAMMUM

MILIKILAH SET DEBU TAYAMMUM YANG DIBUNGKUS KHAS UNTUK KEMUDAHAN ANDA.

HARGA SEKOTAK: RM 25 (tidak termasuk harga pos)

CIRI-CIRI KHAS SET DEBU TAYAMMUM INNOLUX:
1-Direkacipta dengan bungkusan yang menarik.
2-Mudah dibawa ke mana-mana & tidak mencemarkan persekitaran.
3-Kaedahnya sah dari segi syarak.
4-Menggunakan debu tanah yang bersih & suci.
5-Tidak berbahaya & bebas dari bakteria.
6-Anggaran penggunaan untuk 300 kali solat fardhu.
7-Sesuai untuk kegunaan orang yang sakit @ ketika bermusafir.
8-Setiap set disertakan buku panduan untuk bertayammum.

***Sila baca info tentang tayammum: sila klik kat sini

INSYAALLAH...


15 comments:

  1. Saya pun dah ada set debu tayammum kat rmh. Penting sgt!

    ReplyDelete
  2. Tahniah...bagus sgguh Suhaida ada fikir mcm tu. Boleh la bgtau kwn2 ya...

    ReplyDelete
  3. saya agak ketinggalan jugak...rupanya ada dijual set begini..insyaAllah nanti bila perlu saya mahu jugak set ini.

    ReplyDelete
  4. Ya encik Captain,

    Jazaakallah atas sokongan encik.Sepatutnya smua org Islam perlukan set ni. Nk bandingkan dgn tanah yg kita korek sendiri kat blkg rmh tu, mmg la jauh bezanya. Kalau korek sendiri, pahala susah pyh tu InsyaAllah Allah bg. kalo pkai set mcm ni, klbihannya pun mmg byk. Senang guna kalau masuk wad, @ bleh pakai utk proses pmblajaran kat sekolah.
    Tp rata2 org sakit mudah aja nak tinggalkan solat cik Captain kan?

    ReplyDelete
  5. COD Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1270.

    Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

    Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

    Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

    Harga belian semula yang hebat.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. sila hubungi saya .. its urgent nak guna debu tayammum ni (0126768647)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum, sy nk tnye...
    set kt ats tu ade lg x? sy amat memerlukannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Intan,
      Set kotak ni dh takde di psrn, skrg sy jual yg botol. Ape2 urusan lg senang call/sms ye. Jazakillah.

      Delete
  8. salam. bleh check kat bhgian "contact"

    ReplyDelete
  9. akak berminat nak beli borong produk tayammum botol ni.macam mana ya.pls call akak at 0122570092.tq

    ReplyDelete
  10. pls cal akak at 0122570092 or emel to akak at leena_rasheed@yahoo.com.nak tau berapa kena beli utk harga borong.akak blh p amik sendiri.no problem.akak di selayang.tq

    ReplyDelete
  11. Askm..
    Saya Jamal Ali dari Sg Buloh
    Sekiranya ada stok boleh sms saya segera di 019-2644327

    ReplyDelete
  12. Salam.

    Setelah lima bulan kaki bersimen, barulah saya tahu yang solat saya tak sah. Saya nak set ni segera. Saya perlu ganti solat2 yang tak sah tersebut.

    Hubungi saya atau emel ke: taufiqmohdkl@gmail.com
    +60126391558

    ReplyDelete